niedziela, 9 czerwca 2013

Liebster Award


  Dziękujemy za nominację do Liebster Awards, którą otrzymałyśmy od http://drobneprzyjemnosci.blogspot.com ;)

  Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Przyznaje się ją blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje to możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania, które otrzymałyśmy:
1. Dlaczego blogujesz? 
- Już kiedyś myślałam o założeniu bloga, lecz jakoś nie potrafiłam się zebrać. Potem tak się złożyło, że Magda rzuciła pomysłem, żebyśmy razem założyły bloga ;] 
Robię to, ponieważ od zawsze uwielbiałam oglądać programy kulinarne, a potem zaczęłam piec itp.
2. Czego nie lubisz robić w kuchni?
-Kroić cebuli i zmywać naczyń :D
3. Jaki jest Twój ulubiony deser?
-Ciężkie pytanie :D Nie potrafię wymienić jednego, gdyż uwielbiaaam desery ;)
4. Ulubiona potrawa z dzieciństwa?
-Lane kluseczki na mleku.
5. Jaki owoc lubisz najbardziej?
-Też ciężko powiedzieć, ale skoro mamy czerwiec to niech będą to truskawki ;]
6. Wolisz jeść w restauracji czy w domu?
-Lubię zjeść i tu, i tu.
7. Słodki czy gorzki, kwaśny czy słony?
-Kwaśny.
8. Wolisz gotować czy piec?
-Piec.
9. Nigdy nie zjem...
-... ośmiorniczek, małży i flaków :(
10. Co proponujesz na romantyczną kolacje?
-Hmm, pierś z kurczaka nadziewaną serem feta i suszonymi pomidorami z pieczonymi ćwiartkami ziemiaczków, z sałatką z roszponki, cząstkami pomarańczy i grapefruitów :>
11. Ulubiony smak lodów?
-Same ciężkie pytania :D Jogurtowe na chwilę obecną.


Moje pytania:
1. Pizza z pizzerii czy domowa?
2. Na słodko czy na słono?
3. Ulubione warzywo?
4. Teraz mam ochotę, żeby zjeść...
5. Czekolada mleczna czy gorzka?
6. Lubisz gotować z książką kucharską?
7. Ulubiony program kulinarny?
8. Szarlotka czy sernik?
9. Ulubiony smak koktajlu?
10. Wolisz przygotować obiad czy deser?
11. Jaka kuchnia jest Ci najbliższa?


Nominuję:

Odpowiedziała i przygotowała pytania: Karina :)
~~

W imieniu znajomego zapraszam na wyjazd, zostało jeszcze kilka miejsc ;)

3 komentarze:

  1. Dzięki wielkie za nominację, strasznie mi miło! :) Dzisiaj odpowiedziałam na blogu na pytania :D Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dużą przyjemnościa wziełam udział w zabawie i dziękuję Wam za nominację :)
    A odpowiedzi są już na blogu, znajdziecie je pod tym linkiem http://zaczynamyoddeseru.blogspot.com/2013/04/liebster-award-wyroznienie-dziekuje.html
    Serdeczne pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog !!! Wiem coś o kuchni po studencku :D
    http://percepcja1.blogspot.com/2013/06/rozdanie.html
    Zapraszam tu na konkurs :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarze, każdy z nich jest dla nas cenny ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...